Noteikumi un nosacījumi
DISTANCES LĪGUMS
Vispārīgie noteikumi
Vispārīgie noteikumi
1. Līgumā izmantotie termini
1.1. Sabiedrība – Culligan Latvia, SIA, reģ.Nr.40003387808, Rīgas gatve 8, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164;
1.2. Klients – rīcībspējīga fiziska persona, kura nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību, ar Sabiedrību slēdz šo Līgumu par Preču piegādi un/vai Pakalpojumu sniegšanu (tostarp Inventāra nomu) un kura ir:
1.2.1. parakstījusi šo Līgumu ar elektronisko parakstu vai
1.2.2. apstiprinājusi šī Līguma noteikumus, aizpildot tiešsaistes pasūtījuma formu Sabiedrības mājas lapā, un veikusi Depozīta summas iemaksu vai samaksājusi priekšapmaksu par pirmo piegādi.
1.3. Sevišķie noteikumi – Līguma sadaļa – pasūtījuma kopsavilkums, kurā norādīts Līguma veids, Klienta rekvizīti un kontaktinformācija (telefona numurs, rēķinu un paziņojumu saņemšanas e-pasts), Preču piegādes adrese, Minimālais Preču daudzums, cenas, piešķirtās atlaides, Depozīta summa, iznomātais Inventārs.
1.4. Inventārs – Sabiedrībai piederošas iekārtas un aprīkojums, kas tiek iznomātas vai patapinātas Klientam Preču patērēšanas nodrošināšanai un kuras ir uzskaitītas šī Līguma Sevišķajos noteikumos, un jebkuras citas iekārtas vai aprīkojums, ko Sabiedrība papildus piegādā Klientam saskaņā ar rakstisku pieteikumu un kas tiek uzskaitītas Piegādes lapā;
1.5. Preces – Sabiedrības izplatītie izstrādājumi, kurus Sabiedrība pārdod un/vai piegādā Klientam un, kas ir uzskaitīti šī Līguma Sevišķajos noteikumos (ietver ūdeni un var ietvert sūkņus, traukus un statīvus);
1.6. Tara – ūdens pudeles, kuras Sabiedrība nodod Klientam lietošanā Preces uzglabāšanai un lietošanai, un kuru vērtība norādīta šī Līguma Sevišķajos noteikumos;
1.7. Pakalpojumi – Sabiedrības sniegtie pakalpojumi, kas ietver sevī Preču piegādi, Inventāra uzstādīšanu, demontāžu, pārvietošanu, apkopi, profilaksi, remontu, iznomāšanu.
1.8. Klienta kontaktpersona – Klienta pilnvarota persona, kura sniedz visu nepieciešamo informāciju saistībā ar šī Līguma izpildi un kura ir norādīta šī Līguma Sevišķajos noteikumos;
1.9. Piegādes adrese – Līguma Sevišķajos noteikumos norādītā adrese, kuru Klients ir norādījis, kā Preču, Taras un Inventāra piegādes adresi;
1.10. Preču un Pakalpojumu cena – Standarta cena pārdodamajām/piegādājamajām Precēm un Pakalpojumiem, kas norādīta šī Līguma Sevišķajos noteikumos;
1.11. Preču un Pakalpojumu atlaide – Klientam piešķirtā atlaide procentos no Standarta cenas;
1.12. Depozīta summa – maksājums, ko Klients veic Sabiedrībai, saņemot Taru un Inventāru lietošanā un kas saskaņā ar rakstisku Klienta pieteikumu tiek atmaksāts, kad Klients ir atgriezis Taru un Inventāru saskaņā ar šī Līguma nosacījumiem;
1.13. Piegādes lapa – pieņemšanas – nodošanas akts, ko puses (Bezkontakta piegādes gadījumā – Sabiedrība) paraksta nododot/pieņemot Taru un Inventāru un ik reizi, kad Sabiedrība piegādā Klientam Preces un Pakalpojumus un kad Klients piegādes laikā atgriež Sabiedrībai tukšo Taru;
1.14. Atgriešanas lapa – pieņemšanas – nodošanas akts tiek sastādīts elektroniski un ir derīgs bez klienta paraksta
1.15. Apmaksas termiņš – dienu skaits pēc rēķinā norādīta rēķina izrakstīšanas datuma, kuru laikā Klientam ir pienākums samaksāt Sabiedrībai par piegādātajām Precēm un sniegtajiem Pakalpojumiem;
1.16. Sabiedrības cenu lapa – Sabiedrības noteiktas Preču un Pakalpojumu standarta cenas, atlaides, Depozīta summa, piegādes izmaksas, kā arī citi maksājumi, kas var atšķirties no šajā Līgumā noteiktajiem un var nebūt tādi paši kā Līguma noslēgšanas brīdī. Sabiedrības cenu lapa var tikt mainīta saskaņā ar Līguma 4.3. punktu;
1.17. Minimālais Preču daudzums – minimālais Preču daudzums, kādu Klientam ir pienākums pasūtīt, saskaņā ar Līguma Sevišķajiem noteikumiem. No Minimālā Preču daudzuma ir atkarīgs Klientam piešķiramās atlaides apjoms.
1.18. Piegādes intervāls – tas ir intervāls, kas nosaka, cik bieži tiek veikta Preču piegāde un ir atkarīgs no Piegādes adreses un Piegādājamās Preces daudzuma.
1.19. Bezkontakta piegāde – piegāde, kas tiek veikta, Sabiedrības pārstāvim atstājot pasūtītās Preces pie Klienta mājas vai dzīvokļa (atbilstoši Piegādes adresei) durvīm un paņemot Klienta atstāto tukšo taru, Klientam pašam piegādes brīdī neesot klāt.
2. Līguma priekšmets
2.1. Sabiedrība pārdod Klientam un Klients pērk no Sabiedrības Preces.
2.2. Sabiedrība iznomā, bet Klients pieņem nomā par atlīdzību Inventāru, kas norādīts šī Līguma Sevišķajos noteikumos.
2.3. Sabiedrība veic Inventāra uzstādīšanu, pieslēgšanu, remontu, nomaiņu, profilaktisko apkopi un demontāžu.
3. Preču pasūtīšana un piegāde
3.1. Sabiedrība, tās pārstāvja personā, piegādā Inventāru Klienta norādītajās telpās. Klients paraksta Piegādes lapu, ar kuru Klients apliecina, ka ir saņēmis Inventāru. Inventāra Bezkontakta piegādes tiek veiktas saskaņā ar Līguma 3.4.noteikumiem. Sabiedrība informē Klientu, ja kādai no pasūtītajām Inventāra vienībām nevar piemērot Bezkontakta piegādi.
3.2. Sabiedrība nodrošina Preču piegādi Klientam, pamatojoties uz pušu saskaņotu piegādes grafiku vai pēc Klienta pieteikuma pa bezmaksas tālruni 8000 81 81, vai elektroniski, aizpildot pasūtījuma orderi Sabiedrības mājas lapā https://shop.culligan.lv/pasutams-udens-majam , un par cenām, kas norādītas šī Līguma Sevišķajos noteikumos. Piegādes grafikā ir noteikta piegādes diena un Piegādes intervāls, kurus Sabiedrība var mainīti Līguma 4.3. punktā noteiktajā kārtībā, informējot Klientu iepriekš. Pasūtījums ir spēkā ar brīdi, kad Sabiedrība to ir apstiprinājusi telefoniski vai nosūtot apstiprinājuma e-pastu, vai pasūtījums ir reģistrēts Sabiedrības mājas lapā un jebkādus grozījumus tajā var veikt tikai šajā Līgumā noteiktajā kārtībā.
3.3. Sabiedrība veic Preču piegādi pušu norunātajā vietā un laikā. Klients apliecina Preču saņemšanu, parakstot Piegādes lapu.
3.4. Ja Klients norunātajā laikā un vietā nav sastopams, Sabiedrības pārstāvis atstāj Klienta pasūtītās Preces un Taru pie Klienta mājas vai dzīvokļa (atbilstoši Piegādes adresei) durvīm (Bezkontakta piegāde) un paņem Klienta atstāto tukšo Taru. Šādā gadījumā Piegādes lapu piegādes brīdī paraksta tikai Sabiedrības pārstāvis un Klienta paraksts uz tās nav nepieciešams. Sabiedrība tās pašas darba dienas laikā informē Klientu par veikto Bezkontakta piegādi, nosūtot Klientam e-pastu, kurā norādīts Klienta atgrieztās tukšās Taras vienību skaits un Klientam piegādātās Taras un Preču skaits. Klientam ir pienākums pēc iespējas ātrāk pēc šī e-pasta saņemšanas pārbaudīt saņemto Preču un Taras atbilstību e-pastā norādītajai informācijai. Klientam ir tiesības 3 (trīs) darba dienu laikā pēc Bezkontakta piegādes dienas informēt Sabiedrību par neatbilstībām saņemtajā e-pastā norādītajā informācijā. Ja Klients šīs tiesības nav noteiktajā laikā izmantojis, uzskatāms, ka piegāde ir veikta atbilstoši Sabiedrības nosūtītajā e-pastā norādītajai informācijai un ka Klients ir apstiprinājis piegādāto Preču un Taras saņemšanu un Piegādes lapā norādīto informāciju. Parakstot vai tiešsaistes pasūtījuma formā apstiprinot šo Līgumu, Klients apliecina, ka ir piekritis Bezkontakta piegāžu veikšanai šajā punktā noteiktajā kārtībā.
3.5. Ja piegādes dienā nav iespējams veikt Bezkontakta piegādi (piemēram, Sabiedrības pārstāvis nevar iekļūt pagalmā vai ēkā, kurā atrodas Piegādes adrese), Klientam jāsedz visi transporta izdevumi, kas radušies Sabiedrībai, saskaņā ar Sabiedrības cenu lapu. Sabiedrībai ir tiesības neveikt Bezkontakta piegādes, ja Sabiedrība uzskata, ka Preču atstāšana pie norādītās Piegādes adreses nav droša (piemēram, norādītā māja neatrodas slēgtā teritorijā, vai atrodas uz centrālās ielas vai citu apsvērumu dēļ), par ko Sabiedrība paziņo Klientam. Ja Sabiedrība šādu paziņojumu nosūtījusi Klientam pēc pirmās saskaņā ar šo Līgumu paredzētās piegādes, Klientam ir tiesības izbeigt līgumu bez 7.3.punktā noteiktā līgumsoda, paziņojot par to Sabiedrībai 10 (desmit) dienu laikā no attiecīgā Sabiedrības paziņojuma saņemšanas.
3.6. Klientam ir tiesības līdz iepriekšējās darba dienas pirms paredzētās piegādes plkst. 16:00 vienoties ar Sabiedrību (nosūtot e-pastu vai telefoniski) par citu piegādes dienu. Ja Sabiedrība nevar nodrošināt piegādi citā dienā, Klientam ir tiesības paredzēto piegādi atcelt. Pretējā gadījumā Sabiedrība veic Bezkontakta piegādi. Ja Klients lūdz veikt piegādes dienas maiņu paredzētajā piegādes dienā, Klientam jāsedz visi transporta izdevumi, kas radušies Sabiedrībai, saskaņā ar Sabiedrības cenu lapu. Ja ir jau notikusi Bezkontakta piegāde un Klientam ir nosūtīts e-pasts ar informāciju par to, piegādes dienas maiņa netiek veikta un Bezkontakta piegāde nav atceļama.
3.7. Ja Sabiedrība nevar veikt piegādi norunātajā dienā, Sabiedrība pēc iespējas ātrāk informē Klientu par citu piegādes dienu.
3.8. Sabiedrība, pusēm vienojoties, var veikt steidzamu Preču piegādi pēc Klienta pasūtījuma, piegādājot Preces pasūtījuma pieteikšanas dienā. Par steidzamo piegādi var tikt piemērota piegādes maksa saskaņā ar Sabiedrības cenu lapu.
4. Sabiedrības tiesības un pienākumi
4.1. Sabiedrība nodrošina un garantē Preču kvalitātes atbilstību Latvijā spēkā esošiem normatīvajiem aktiem, ja:
4.1.1. nav bojāts oriģinālais iepakojums;
4.1.2. nav noņemts ūdens pudeles oriģinālais vāciņš un uzlīme, kas to nosedz; un
4.1.3. Klients ir izmantojis Preces tām paredzētajam mērķim un atbilstoši šī Līguma noteikumiem un ir ievērojis Preču izlietošanas termiņus.
Pretējā gadījumā Sabiedrība par Preču kvalitāti neatbild.
4.2. Sabiedrība nodrošina un garantē Inventāra tehnisko atbilstību LR normatīvajiem aktiem. Ja ir konstatēts rūpniecisks defekts, Sabiedrība nodrošina Inventāra remontu vai nomaiņu pret citu un sedz ar to saistītos transporta izdevumus. Ja defekts radies Klienta veiktas Inventāra mērķim vai šī Līguma noteikumiem neatbilstošas lietošanas vai uzglabāšanas rezultātā, tā apmaiņas, remonta un ar to saistītos transporta izdevumus sedz Klients saskaņā ar Sabiedrības cenu lapu.
4.3. Sabiedrībai ir tiesības vienpusēji izstrādāt un/vai mainīt piegādes grafikus un piegādes reģionus, kā arī vienpusēji mainīt Sabiedrības cenu lapu un to Preču un Pakalpojumu cenas. Sabiedrība informē Klientu par izmaiņām iepriekš, iekļaujot ziņojumu ikmēneša rēķinā vai nosūtot Klientam paziņojumu uz rēķinu un paziņojumu saņemšanas e-pastu, vai telefoniski, vai nosūtot Klientam informatīvo SMS ziņojumu. Ja Klients nepiekrīt cenu izmaiņām, tam ir tiesības izbeigt Līgumu bez 7.3 punktā noteiktā līgumsoda, iesniedzot Sabiedrībai rakstveida paziņojumu līdz izmaiņu spēkā stāšanās datumam.
4.4. Sabiedrībai ir tiesības mainīt Sabiedrības cenu lapā norādītās standarta Preču un Pakalpojumu cenas un cenas un atlaides, kas nav minētas Sevišķajos noteikumos.
4.5. Sabiedrībai ir tiesības neuzsākt Līguma izpildi un neveikt piegādes, ja nesakrīt Klienta un Līguma 1.2.2.punktā noteiktā maksājuma veicēja dati. Sabiedrībai ir tiesības neveikt kārtējo piegādi, ja Klients nav veicis kādu no šajā Līgumā paredzētajiem maksājumiem Sabiedrībai (ieskaitot, bet ne tikai, Depozīta summas iemaksu, kārtējā rēķina apmaksu, līgumsoda un nokavējuma procentu samaksu), Sabiedrība konstatē, ka nedarbojas Klienta e-pasta adrese (Sabiedrība saņēmusi automātisko paziņojumu par to, ka Klients nav saņēmis Sabiedrības sūtītu e-pastu) vai nedarbojas Klienta iepriekš izmantotais maksāšanas līdzeklis (maksājuma karte) un Klients nav informējis Sabiedrību par tā maiņu un iesniedzis informāciju par jauno e-pastu vai maksājuma līdzekli, klients ilgāk par 2 darba dienām nav sazvanāms.
4.6. Sabiedrībai ir tiesības vizuāli noformēt Inventāru saskaņā ar Sabiedrības mārketinga politiku.
5. Klienta tiesības un pienākumi
5.1. Parakstot šo Līgumu vai apstiprinot šī Līguma noteikumus pasūtījuma veikšanas laikā Sabiedrības mājas lapā, Klients apliecina, ka apņemas izmantot Preces, Taru un Inventāru tikai tiem paredzētajiem mērķiem, atbilstoši šī Līguma noteikumiem un ievērojot Precēm noteiktos izlietošanas termiņus un apņemas necelt nekādus iebildumus pret Sabiedrību par defektiem, kas radušies nepareizas Taras un/vai Inventāra lietošanas rezultātā un/vai nepareizas Preču uzglabāšanas un/vai lietošanas rezultātā.
5.2. Tara un Inventārs ir Sabiedrības īpašums. Šī Līguma darbības laikā Klients iegūst Taras un Inventāra lietošanas tiesības. Klients apņemas nenodot Taru un Inventāru trešajām personām un nepārvietot Inventāru uz citu vietu bez iepriekšējas saskaņošanas ar Sabiedrību. Klients apņemas nenodot Inventāru apakšnomā.
5.3. Pēc Preces izlietošanas Tarā nedrīkst iepildīt neko, tajā skaitā ūdeni. Inventārā atļauts izmantot tikai Sabiedrības piegādātās Preces, tajā aizliegts ievietot jebkādas citas preces un produktus (tajā skaitā ūdeni), ko nav piegādājusi Sabiedrība.
5.4. Klients nekavējoties paziņo Sabiedrībai par Inventāra bojājumiem un/vai darbības traucējumiem, kas radušies Inventāra ekspluatācijas laikā.
5.5. Klientam ir jāatgriež Sabiedrībai Taru katras Preču piegādes reizē, nomainot tukšās ūdens pudeles pret pilnām, un jāatgriež visu Klienta rīcībā esošo Sabiedrības Taru un Inventāru pēc šī Līguma darbības izbeigšanās. Atgrieztajai Tarai un Inventāram jābūt tādā pašā stāvoklī, kādu Klients to bija saņēmis, neskaitot dabisko nolietojumu.
5.6. Klients apņemas veikt savlaicīgu apmaksu par saņemtajiem Pakalpojumiem, Precēm un Inventāru (Inventāra noma, Preču piegāde) šajā Līgumā noteiktajā kārtībā un termiņā. Nesaņemot rēķinu, Klientam ir jāziņo par to klientu apkalpošanas centram pa tālruni 8000 81 81 vai uz e-pastu: info.lv@culligan.lv.
5.7. Klientam ir tiesības atteikties no šī Līguma, nenorādot iemeslu, 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preces saņemšanas dienas vai, attiecībā uz pakalpojumiem – no Līguma noslēgšanas dienas. Atteikuma termiņš ir ievērots, ja Klients ir nosūtījis Sabiedrībai atteikuma paziņojumu pirms atteikuma termiņa beigām. Atteikuma paziņojumu var iesniegt, izmantojot standarta atteikuma veidlapu A(pielikumā) vai jebkuru citu skaidri formulētu paziņojumu, kas nosūtīts uz Sabiedrības adresi Rīgas gatve 8, Ādaži, Ādažu nov., Latvija, LV-2164 vai e-pastu info.lv@culligan.lv. Atteikuma tiesības nevar izmantot, ja Klients ir atvēris ūdens pudeļu iepakojumu.
5.8. Atteikuma gadījumā Klientam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā jāatgriež Preces un Inventārs Sabiedrībai. Klients var nosūtīt vai nogādāt tos uz Sabiedrības adresi Rīgas gatve 8, Ādaži, Ādažu nov., Latvija, LV-2164. Atgriešanas izmaksas sedz Klients. Tehnisko specifikāciju dēļ nopirktu vai iznomātu iekārtu [elektronisko iekārtu /iekārtu, kas veic ūdens dzesēšanu] aizvešanu no Klienta norādītās adreses drīkst veikt tikai Sabiedrība. Klients sedz izmaksas par iekārtu aizvešanu EUR 5,00 (pieci eiro) apmērā. Pēc Klienta rakstiski izteikta lūguma Sabiedrība var kopā ar iekārtām aizvest arī Preces un citu Inventāru.
5.9. Atteikuma gadījumā Sabiedrība apmaksā visus no Klienta saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (ja pasūtījumā bija izvēlēta standarta piegāde) bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma paziņošanas un preču saņemšanas.
5.10. Klients apņemas savlaicīgi, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc izmaiņām, paziņot Sabiedrībai par Sevišķajos noteikumos norādītās informācijas t.sk., rekvizītu, kontaktinformācijas (telefona numura, e-pasta), maksāšanas līdzekļa (maksājuma kartes), Piegādes adreses maiņu. Klients nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā darba dienā paziņo Sabiedrībai, ja ir pasludināts Klienta maksātnespējas process.
5.11. Pēc Līguma izbeigšanas Klientam ir tiesības, iesniedzot Sabiedrībai rakstisku pieteikumu, saņemt no Sabiedrības Klienta iemaksāto Depozīta summu. Pieteikums jāiesniedz atbilstoši Līguma 9.1.punkta noteikumiem, norādot tajā konta numuru, uz kuru Depozīta summa pārskaitāma. Sabiedrībai ir tiesības samazināt Klientam izmaksājamo Depozīta summu un izmantot to Sabiedrības rēķinu un līgumsodu apmaksai un zaudējumu segšanai saskaņā ar Līguma 6.2.punktu.
5.12. Klients apņemas veikt Sabiedrības inventāra profilaksi vienu reizi gadā, saskaņā ar Sabiedrības spēkā esošo cenrādi, un Klients apņemas apmaksāt rēķinus par šiem pakalpojumiem šajā Līgumā noteiktajā kartībā. Inventāra profilakses apmaksa nav iekļauta iekārtas ikmēneša nomas maksā.
5.13. Ja iekārtas bojājums radies Klienta vainas dēļ vai nepareizas Inventāra lietošanas rezultātā, Inventāra remonta darbi tiek veikti par maksu, saskaņā ar Sabiedrības spēkā esošo cenrādi, un Klients apņemas apmaksāt rēķinus par šiem pakalpojumiem šajā Līgumā noteiktajā kartībā;
5.14. Ja Klients sistemātiski bojā inventāru, Tarā vai Inventārā izmanto preces (tajā skaitā ūdeni), ko nav piegādājusi Sabiedrība, izmanto iekārtu citā adresē kā sākotnējās piegādes adrese, nodod iekārtu lietošanā trešajām personām vai un arī pieaicina veikt Inventāra profilaksi vai remontu pieaicinot trešo personu. Par jebkura 5.14. punktā minētā noteikuma pārkāpšanu Klients maksā soda naudu EUR 75 (septiņdesmit pieci eiro) apmērā par katru konstatēto gadījumu.
6. Preču un pakalpojumu cenas, apmaksas noteikumi un norēķinu kārtība
6.1. Cenas un atlaides par Precēm un Pakalpojumiem tiek noteiktas Līguma Sevišķajos noteikumos. Atlaides tiek piemērotas atkarībā no plānotā Preču patēriņa apjoma mēnesī. Sabiedrībai ir tiesības pārskatīt un mainīt Klientam piešķirtās atlaides, brīdinot par to Klientu vienu reizi 12 (divpadsmit) mēnešu periodā, brīdinot Klientu 30 (trīsdesmit) dienas iepriekš vai mainoties patērētajam Preču apjomam mēnesī. Cenas par Precēm un Pakalpojumiem tiek piemērotas no spēkā esošās Sabiedrības cenu lapas un Klienta atlaides, ja tāda tiek piemērota. Pilna Sabiedrības cenu lapa ir pieejama, sazinoties ar klientu apkalpošanas centru pa tālruni 8000 81 81 vai rakstot uz info.lv@culligan.lv.
6.2. Ja Klientam netiek sniegts Inventāra nomas pakalpojums par atlīdzību, pirms pakalpojuma uzsākšanas Klients iemaksā Sabiedrībai Depozīta summu saskaņā ar spēkā esošo Sabiedrības cenu lapu par Taru un/vai Inventāru, ko Klients saņems lietošanā saskaņā ar Sevišķajiem noteikumiem. Sabiedrībai ir tiesības ieturēt no Klienta Depozīta summu saskaņā ar spēkā esošo Sabiedrības cenu lapu par Taru un/vai Inventāru arī citos gadījumos. Depozīta summa var tikt izmantota daļējai vai pilnīgai Klienta saistību izpildei, tajā skaitā, rēķinu apmaksai, izbeidzot Līgumu, līgumsodu apmaksai, un Sabiedrībai nodarīto zaudējumu segšanai.
6.3. Rēķins par iepriekšējo mēnesi tiek izrakstīts līdz nākamā mēneša 10.datumam, nosūtot rēķinu elektroniski. Apmaksas termiņš ir 10 dienas. Klients samaksu veic ar norēķinu karti vai citu maksāšanas līdzekli, par kuru puses vienojušās. Samaksa tiek uzskatīta par veiktu ar to brīdi, kad naudas līdzekļi tiek ieskaitīti Sabiedrības bankas kontā.
6.4. Ja Klients kavē rēķinā noteiktos apmaksas termiņus, Sabiedrībai ir tiesības pieprasīt no Klienta nokavējuma procentus 0,5% (nulle komats pieci procenti) apmērā no nesamaksātās summas par katru nokavēto dienu, nepārsniedzot nesamaksātās summas kopējo apmēru.
6.5. Ja Klients kavē maksājumus ilgāk par 10 (desmit) kalendārām dienām, Sabiedrībai ir tiesības pēc brīdinājuma pārtraukt Preču piegādi un/vai griezties parādu piedziņas kompānijās, un nodot tām nepieciešamos datus par Klientu.
6.6. Ja pievienotās vērtības nodokļa likme tiek mainīta saskaņā ar grozījumiem likumā “Par pievienotās vērtības nodokli”, Sabiedrība patur tiesības vienpersoniski mainīt cenas par starpību, kas izveidojusies, palielinoties vai samazinoties pievienotās vērtības nodokļa likmei.
7. Līguma termiņš, tā pagarināšana un uzteikšana
7.1. Līgums stājas spēkā no dienas, kad (1) abas puses to parakstījušas ar drošu elektronisko parakstu vai (2) Klients ir apstiprinājis Līguma noteikumus, veicot pasūtījumu Sabiedrības mājas lapā pats kā maksātājs ir veicis Depozīta summas iemaksu vai priekšapmaksu par pirmo piegādi, un ir spēkā 12 (divpadsmit) mēnešus. Ja Klients apstiprinājis Līguma noteikumus Sabiedrības mājas lapā, bet nav pats kā maksātājs veicis Depozīta summas iemaksu vai priekšapmaksu par pirmo piegādi, lai Līgums stātos spēkā Klientam tas ir jāparaksta ar drošu elektronisko parakstu.
7.2. Ja neviena puse vismaz 30 (trīsdesmit) dienas pirms 7.1.punktā noteiktā Līguma darbības termiņa izbeigšanās nepaziņo otrai Pusei par Līguma izbeigšanu, tad šī Līguma darbības termiņš tiek pagarināts uz nenoteiktu laiku. Pēc Līguma 7.1.punktā noteiktā termiņa katra puse var izbeigt šo Līgumu, 30 (trīsdesmit) dienas iepriekš par to rakstveidā brīdinot otru pusi.
7.3. Pārtraucot līgumu ar nomas iekārtu Sabiedrībai ir tiesības prasīt no Klienta iekārtas profilaktiskās apkopes vienreizējo maksu par katru pie klienta esošo nomas iekārtu, saskaņā ar cenām, kas norādītas Sevišķajos noteikumos. Maksa tiek piemērota līguma izbeigšanas gadījumā, ja tas ir bijis priekšlaicīgs.
7.4. Sabiedrībai ir tiesības piemērot vienreizēju maksu par Inventāra atgriešanu atbilstoši tā brīža aktuālajai cenu lapai.
7.5. Sabiedrībai ir tiesības nekavējoties vienpusēji izbeigt Līgumu, ja:
7.5.1. Klients atkārtoti kavē rēķinu apmaksas termiņus;
7.5.2. tiek pasludināts Klienta maksātnespējas process;
7.5.3. Klients neveic Preču pasūtījumu ilgāk par 2 mēnešiem.
7.5.4. Klients sistemātiski bojā inventāru, Tarā vai Inventārā izmanto preces (tajā skaitā ūdeni), ko nav piegādājusi Sabiedrība, izmanto iekārtu citā adresē kā sākotnējās piegādes adrese, nodod iekārtu lietošanā trešajām personām vai un arī pieaicina veikt Inventāra profilaksi vai remontu pieaicinot trešo personu.
7.6. Klientam ir tiesības nekavējoties vienpusēji izbeigt Līgumu, ja:
7.6.1. tiek pasludināts Sabiedrības maksātnespējas process;
7.6.2. Sabiedrībai vai jebkurai ar to saistītai personai tiek piemērotas Latvijas Republikā spēkā esošas ierobežojumi, ir aizdomas par nelikumīgām darbībām no Sabiedrības puses.
7.7. Neatkarīgi no Līguma izbeigšanas iemesla, Klientam ir pienākums nekavējoties veikt visus norēķinus ar Sabiedrību saskaņā ar šo Līgumu un izrakstītiem rēķiniem 3 (trīs) dienu laikā no Līguma izbeigšanas datuma, un nodot Sabiedrībai Taru un Inventāru pilnā tehniskā un vizuālā kārtībā. Puses vienojas par Taras un Inventāra atgriešanas laiku. Tara un Inventārs tiek atgriezti Sabiedrībai, pušu pilnvarotiem pārstāvjiem par to parakstot Atgriešanas lapu, kas ir uzskatāma par pieņemšanas – nodošanas aktu. Ar Sabiedrības iepriekšēju rakstisku piekrišanu Taras un Inventāra atgriešana var notikt bezkontakta formātā, Klientam izliekot atgriežamo Taru un Inventāru pie Klienta mājas vai dzīvokļa (atbilstoši Piegādes adresei) ārdurvīm. Šāda atgriešana notiek saskaņā ar Līguma 3.4.punkta noteikumiem. Atgriešanas lapu paraksta tikai Sabiedrības pārstāvis, paņemot atstāto Taru un Inventāru. Līguma 6.4.punkts paliek spēkā pēc Līguma izbeigšanas līdz pilnīgai Klienta saistību izpildei (ieskaitot līgumsodu un nokavējuma procentu apmaksu pilnā apmērā).
8. Pušu atbildība.
8.1. Par zaudējumiem, ko izraisījusi Klienta nepareiza, t.i., Taras un Inventāra lietošanas mērķim vai šim Līgumam neatbilstoša, Taras un Inventāra ekspluatācija, kā arī Taras un Inventāra zādzības un/vai daļējas vai pilnīgas bojāejas gadījumā, pilnā apmērā atbild Klients.
8.2. Ja Tara ir bojāta vai ja Klients neatgriež Taru 5.5. punktā noteiktajā kārtībā (izņemot, ja Klients un Sabiedrība vienojušies par citu atgriešanas laiku vai kārtību) Klients maksā Sabiedrībai līgumsodu EUR 6 (seši eiro) apmērā par katru bojāto vai laikā neatgriezto Taras vienību.
8.3. Ja Klients neatgriež vai atgriež bojātu Inventāru, Klients atlīdzina Sabiedrībai Inventāra vērtību saskaņā ar Sabiedrības cenu lapu. Ja Klients pārkāpis 5.3.punkta noteikumus attiecībā uz Inventāru, Sabiedrībai ir tiesības piemērot Klientam naudas sodu EUR 50 (piecdesmit eiro) apmērā. Šādā gadījumā Klients apmaksā arī attiecīgā Inventāra profilaktisko apkopi un remonta izdevumus.
8.4. Pēc 8.2. un 8.3. punktā noteiktās samaksas veikšanas bojātās Taras vienības un Inventārs pāriet Klienta īpašumā.
8.5. Parakstot Līgumu vai apstiprinot Līguma noteikumus Sabiedrības mājas lapā, Klients ir informēts, ka Sabiedrība un tās sadarbības partneri izmantos Klienta personas datus tādā apjomā, kas nepieciešams šī Līguma noteikumu izpildei un citiem mērķiem atbilstoši Sabiedrības Privātuma politikai, tai skaitā: 1) Sabiedrība ievāc, izmanto, glabā un dzēš Klienta personas datus Pakalpojumu sniegšanas nodrošināšanai, proti, produktu piegādei norādītājās adresēs un laikos, rēķinu piestādīšanai un nosūtīšanai uz Klienta norādītajiem e-pastiem vai pasta adresēm, kā arī veikt apmaksas kontroli Līguma darbības laikā un/vai līdz pušu saistību pilnīgai izpildei un saskaņā ar LR likumdošanā noteiktajiem grāmatvedības dokumentu uzglabāšanas termiņiem un nodod Klienta datus šeit minēto datu apstrādes nolūku ietvaros Culligan Latvia SIA nodrošinot, ka datu apstrādē tiek ievērotas ES un nacionālo normatīvo aktu prasības; 2) visas Klientu sarunas ar Sabiedrības klientu apkalpošanas centru var tikt ierakstītas, Sabiedrībai garantējot šo ierakstu konfidencialitāti.
8.6. Klients savus personas datus ir nodevis šī uzņēmuma rīcībā pati/-s. Klients ir informēta/-s, ka jebkurā laikā ir tiesīga/-s prasīt savu datu atjaunošanu, informāciju par savu datu lietošanu, kā arī atsaukt sniegtās piekrišanas un prasīt savu datu dzēšanu, vēršoties ar pieprasījumu: e-pasts info.lv@culligan.lv.
8.7. Papildus informācija par Klienta personas datu apstrādi ir norādīta Sabiedrības privātuma politikā, kas ir pieejama šeit: https://www.culligan.lv/privatuma-politika/
8.8. Puses tiek atbrīvotas no savu ar šo Līgumu uzņemto saistību izpildes, iestājoties nepārvaramas varas apstākļiem (vētra, plūdi, zemestrīce, ugunsgrēks, karadarbība, autoavārija, kurā iekļuvis Sabiedrības pārstāvis, pildot ar šo Līgumu uzņemtos pienākumus), valsts un pašvaldību kompetentu iestāžu pieņemti likumi un lēmumi, kas padara neiespējamu pusēm šī Līguma saistību izpildi un ko puses saprātīgiem līdzekļiem nevarēja novērst, piemēram, kompetentas iestādes izdots akts, ka iebraukšana Vecrīgā vai Rīgas Centrā vai kādā noteiktā ielā vai teritorijā kādā laika periodā ir pilnībā aizliegta (neatkarīgi no atļaujas).
8.9. Klientam ir tiesības pieteikt Sabiedrībai prasījumu par Preces vai Pakalpojuma neatbilstību Līguma noteikumiem 2 (divu) mēnešu laikā no dienas, kad atklājis neatbilstību, taču ne vēlāk kā 2 (divu) gadu laikā no Preces vai Pakalpojuma saņemšanas dienas.
8.10. Vispirms Klients var pieprasīt Preces vai Pakalpojuma neatbilstības novēršanu vai apmaiņu pret atbilstošu Preci.
8.11. Klients var pieprasīt Preces cenas samazināšanu vai Līguma atcelšanu un cenas atmaksu, ja neatbilstība nav maznozīmīga un:
8.11.1. Sabiedrība nevar novērst neatbilstību vai apmainīt Preces vai arī tas būtu nesamērīgi;
8.11.2. Sabiedrība nav saprātīgā termiņā novērsusi neatbilstību vai apmainījusi Preci;
8.11.3. neatbilstības novēršana vai Preces apmaiņa ir Klientam radījusi būtiskas neērtības.
8.12. Klients var pieprasīt Pakalpojuma cenas samazināšanu vai Līguma atcelšanu un cenas atmaksu, ja Sabiedrība nevar novērst Pakalpojuma neatbilstību.
8.13. Samazinot cenu vai atceļot Līgumu un atmaksājot Klientam par Preci vai Pakalpojumu samaksāto naudu, atmaksājamā summa tiek samazināta proporcionāli Preces nolietojumam vai labumam, ko Klients guvis, lietojot Preci vai Pakalpojumu.
9. Nobeiguma noteikumi
9.1. Visi paziņojumi saistībā ar šo Līgumu nosūtāmi otrai Pusei ierakstītā vēstulē uz tās juridisko adresi vai, parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, Sabiedrībai e-pasta adresi info.lv@culligan.lv , bet Klientam – uz Sevišķajos noteikumos norādīto paziņojumu saņemšanas e-pastu
9.2. Jebkurš strīds, domstarpība vai prasība, kas izriet no šī Līguma, kas skar to vai tā pārkāpšanu, izbeigšanu un/vai spēkā esamību, tiek risināts pārrunu ceļā. Ja puses nespēj vienoties pārrunu ceļā, tad strīdi risināmi Latvijas Republikas tiesā saskaņā ar LR likumdošanu. Noteiktos gadījumos Klientam var būt tiesības vērsties Patērētāju strīdu risināšanas komisijā (http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija-0). Tāpat Klientam var būt tiesības iesniegt sūdzību, izmantojot strīdu izšķiršanas tiešsaistes platformu (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
9.3. Šis līgums stājas spēkā ar brīdi, kad (1) abas puses to parakstījušas ar drošu elektronisko parakstu vai (2) Klients apstiprinājis tā noteikumus, veicot pasūtījumu Sabiedrības mājas lapā un veicis Depozīta summas iemaksu vai priekšapmaksu par pirmo piegādi.
9.4. Šis Līgums sastādīts elektroniski latviešu valodā.
Pielikums Nr.1
Atteikuma tiesības
Klientam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no:
1) attiecībā uz Precēm – dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi valdījumā pirmo Preci; vai
2) attiecībā uz Pakalpojumiem – Līguma noslēgšanas dienas.
Atteikuma tiesības nevar izmantot, ja ir atvērts ūdens pudeļu iepakojums, jo veselības un higiēnas apsvērumu dēļ to nevar atgriezt.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli vai e-pastu) ir jāinformē mūs – Culligan Latvia, SIA, reģ.Nr.40003387808, Rīgas gatve 8, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164, tālrunis 8000 81 81, e-pasts info.lv@culligan.lv, par lēmumu atteikties no šā Līguma. Jūs varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu Ja jūs izmantosiet šo iespēju, mēs 2 darba dienu laikā, pastāvīgā informācijas nesējā (piemēram, pa e-pastu) jums paziņosim apstiprinājumu par šāda atteikuma saņemšanu.
Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
Atteikuma radītās sekas
Ja jūs atteiksieties no šā Līguma, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu atteikties no šā līguma. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu jūs izmantojāt sākotnējam darījumam, ja vien neesat skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi.
Mēs varam aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad mēs būsim saņēmuši Preces un Inventāru atpakaļ vai kad jūs būsiet iesniedzis apliecinājumu par to, ka Preces un Inventārs ir nosūtītai atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta agrāk.
Jums Preces un Inventārs (izņemot Iekārtas [alternatīva: elektroniskās iekārtas / iekārtas ar ūdens dzesēšanas funkciju]) jānosūta atpakaļ vai jānodod Sabiedrībai, nosūtot vai nogādājot tos uz adresi Rīgas gatve 8, Ādaži, Ādažu nov., Latvija, LV-2164 vai uz Ulbrokas iela 34A k-B bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šā līguma. Termiņš būs ievērots, ja jūs Preces un Inventāru nosūtīsiet atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām. Iekārtas ar ūdens dzesēšanas funkciju no Jūsu adreses drīkstam aizvest tikai Sabiedrības pārstāvis, par ko tiek piemērota EUR 5 (pieci eiro) aizvešanas maksa.
Jums būs jāsedz ar Preču un Inventāra atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas.
Pēc Jūsu rakstiski izteikta lūguma varam veikt Preču un Inventāra aizvešanu no Līgumā norādītās Jūsu piegādes adreses. Šādā gadījumā Jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas EUR 5,00 (pieci eiro) apmērā.
Jūs esat atbildīgs tikai par Preču un Inventāra vērtības samazināšanos, ja Preces vai Inventārs izmantoti nevis tāpēc, lai konstatētu šo Preču vai Inventāra veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos.
Ja jūs esat rakstiski pieprasījis sākt Pakalpojumu sniegšanu atteikuma termiņa laikā, jūs maksāsiet mums samērīgu summu, kura attiecībā pret pilnu līguma izpildi ir proporcionāla izpildītajai līguma daļai, līdz brīdim, kad jūs mums paziņojāt par atteikšanos no šā līguma. Ja līdz atteikuma termiņa beigām Pakalpojums ir izpildīts pilnībā, Jūs no tā nevarēsiet atteikties.